HARMONY

Pentru dobândirea armoniei, echilibrului și propriocepției organismului!

jared-rice-NTyBbu66_SI-unsplash.jpg
POWER HOUSE

Power House reprezintă centrul corpului, o puternică forță stabilizatoare din care pornește orice mișcare

woman-in-black-bikini-underwater-photogr
respirație

Respirația acompaniază fiecare exercițiu, punând accent pe inspir în relaxare și expir în timpul efortului

Dancer in Sunset
intensitate

Musculatura profundă este activată, mai ales cea de la nivelul abdomenului, spatelui inferior și a fesierilor

spine correction

Pentru o atitudine posturală corectă!

spin-5294684_1920.jpg
postură

Musculatura spatelui antrenată corect împreună cu o coloană vertebrală flexibilă conduc la îmbunătățirea atitudinii  posturale

yoga pose
profilaxie

Prevenția agravarii atitudinilor posturale greșite (cifoză, lordoză, scolioză) 

Soothing Bell
relaxare

Detensionarea spatelui, ameliorarea durerii de spate, stare generală de relaxare 

magic circle & soft ball, Fitball

Antrenament cu intensitate crescută, control și siguranță deplină!

118876598_660044361301787_90992541177275
instrumente

Instrumente ce vin în completarea programului de exerciții Pilates, având drept scop îngreuierea mișcărilor

woman-girl-fitness-28061.jpg
efort crescut

Angrenează musculatura la un efort mai crescut în comparație cu execuția aceleiași mișcari cu greutatea propriului corp

b83b298d-8e5d-4aec-83b0-313db775c8e5_edi
control

Pot facilita diverse mișcări participând astfel la îmbunătățirea și dobândirea propriocepției organismului

prenatal balance

 

Pentru o dezvoltare armonioasă și o sarcină ușoară!

pregnant-woman-holding-baby-s-shoes-2617
sarcina

Datorită modificărilor din corpul matern este esențială practicarea activității fizice (din trimestrul II de sarcină) pentru a spori starea de bine a organismului

mattia-ascenzo-thW2sk-646E-unsplash.jpg
contraindicatii

Hipertensiune arterială, insuficiență cardiacă, col uterin < 3 cm, placenta previa, sarcină nedezvoltată la termen, hemoragii vaginale sunt condiții ce contraindică activitatea fizică în sarcină

Breathing Meditation
armonie

Ameliorarea retenției de apă, facilitarea circulației de întoarcere venoasă și limfatică pentru prevenția edemelor, susținerea aparatelor cardiovascular și respirator

 

postpartum recovery

Recapătă-ți suplețea corpului alături de noi!

Sleeping Baby
post-natal

În perioada postnatală este esențială începerea activității fizice cât mai devreme pentru a ajuta și susține organismul în revenirea sa la starea anterioară sarcinii 

woman-in-pink-long-sleeve-shirt-and-gray
recuperare

Activitatea fizică poate fi începută cu săptămâna a VI-a post-partum, fie că vorbim despre nașterile naturale sau de cele efectuate prin cezariană, durata de recuperare variind individual

Green Leaves
tonifiere

Recuperare accelerată, redobândirea elasticității pielii, tonifierea musculaturii abdominale (mai ales în cazul unui diastazis), ameliorarea edemelor, creșterea forței musculare 

Servicii Online